logo

logo

Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2017

App Inventor

Νέες ασκήσεις για το App Inventor. Μπορείτε να δουλέψετε και στο σπίτι !!

Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017

Νέα Σχολική Χρονιά ...

και νέες ιδέες ...

Θέλουμε και φέτος να ασχοληθούμε με τον πολύ πετυχημένο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής First Lego League της eduAct.
H eduAct μας βοήθησε και φέτος και την ευχαριστούμε πολύ.  

Δεν θα αφήσουμε και το καθαρά προγραμματιστικό κομμάτι. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε με το AppInventor, αλλά θα μπούμε και στον κόσμο της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) χρησιμοποιώντας το εργαλείο Aurasma.




Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

Εισαγωγή στο περιβάλλον σχεδίασης τρισδιάστατων γραφικών Unidy3d από την GDG (Google Developers Group Thessaloniki)


Τη Δευτέρα 22 Μαΐου 2017 ο κ. Γιώργος Κορτσαρίδης,  μέλος της ομάδας της GDG (Google Developers Group Thessaloniki) εισήγαγε τους μαθητές-μέλη της ομάδας Προγραμματισμού και Ρομποτικής μαθητών του Χορτιάτη XProgTeam  στο περιβάλλον σχεδίασης τρισδιάστατων γραφικών Unity3d.

Ευχαριστούμε θερμά τόσο τον κ. Κορτσαρίδη όσο και την GDG Thessaloniki γενικότερα που τα τελευταία δύο χρόνια βρίσκεται στο πλευρό  μας δίνοντας  στα μέλη της ομάδας μας την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τον κόσμο της πραγματικής αγοράς εργασίας της Πληροφορικής!!!


Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Τι γράφει ο τύπος για το υδρορομπότ μας πριν από το 9ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής


Στις 25-26-27-28 Απριλίου 2017 πραγματοποιείται το 9ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας -ΝΟΗΣΙΣ

Συμμετέχουν περισσότεροι από 2700 μαθητές, προερχόμενοι από  150 σχολικές μονάδες της Κεντρικής Μακεδονίας και όμορες Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Με την καθοδήγηση 400 εκπαιδευτικών τους, θα παρουσιάσουν 240 καινοτόμες εργασίες με αντικείμενο τον προγραμματισμό εφαρμογών, την ρομποτική, αυτοματισμούς και ερευνητικά Project. 

 ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΚΕΙ!!! Έχουμε υποβάλει την εργασία μας με το υδρορομπότ, την εφαρμογή για κινητά που το συνοδεύει και δυο ατομικές εργασίες των μαθητών Χατζή Χρήστου και Οικονομίδη Θοδωρή...

 Σε άρθρο που παρουσιάζει ενδεικτικά 15 καινοτόμες ιδέες που θα παρουσιαστούν βρίσκεται και το υδρορομπότ μας!!!

Καλή επιτυχία παιδιά!!!
Διαβάστε το άρθρο στην παρακάτω διεύθυνση:

http://www.verianet.gr/post/51115:%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-9%CE%BF-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%B4%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%B7%CF%82-25-28-%CE%B1%CF%80%CF%81%CE%B9

Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017

FLL 2017- Animal Allies

Η ομάδα XprogTeam έλαβε μέρος για πρώτη φορά στον παγκόσμιο διαγωνισμό ρομποτικής με Lego Ev3 FLL 2017- Animal Allies που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης το Σαββατοκύριακο 11 & 12 Μαρτίου 2017. 

Η παρουσία της XProgTeam ήταν υποδειγματική, τόσο σε επιδόσεις σε σχέση με τη μόλις δίμηνη προετοιμασία της, όσο και σε συμπεριφορά. Τα μέλη της κινήθηκαν με συνέπεια, ευγένεια, προσήλωση στους στόχους τους και σεβασμό απέναντι στα υπόλοιπα  μέλη της ομάδας, αλλά και απέναντι σε όλους τους διαγωνιζόμενους, συμπεριφορά που διέπεται άλλωστε από τις αρχές της ομάδας (core values). Όσα κι αν πούμε για τα παιδιά θα είναι λίγα!!! Μέλη της XProgTeam όμως έγιναν και οι γονείς τους, οι οποίοι ήταν όλο το Σαββατοκύριακο μαζί μας υποστηρίζοντάς μας με τον καλύτερο  δυνατό τρόπο!

Με τέτοια ομάδα λοιπόν και με τόση αναγνώριση ξεχνάς την κούραση, τον κόπο, την απουσία από το σπίτι και τις ώρες που στέρησες από τη δική σου οικογένεια!!! 

Θα είμαστε μαζί και την επόμενη χρονιά, παρά τις δυσκολίες!!! 

Αγαπητά παιδιά, σας ευχαριστούμε γιατί είστε η μοναδική μας ανταμοιβή στα όσα κάνουμε!
Αγαπητοί γονείς, σας ευχαριστούμε με τη σειρά μας και εμείς τόσο για τα παιδιά που μας στέλνετε, όσο και για τα καλά σας λόγια!!!

Οι προπονητές 
Κοεμτζοπούλου Βικτώρια & Τοκαλατσίδης Σωτήρης






Ευχαριστούμε θερμά και την κ. Ειρ.Τσακιρίδου και τον κ.Παν.Τζίνη από την GDG (Google Developers Group Thessaloniki) που μας επισκέφτηκαν στο pit μας, φέρνοντας νέες ιδέες για την επόμενη συνεργασία μας!!!


Ενημερωτική συνάντηση της ομάδας του fll 2017 Animal Allies με τον κ. Μπρόζο Χρήστο, Αναπληρωτή Καθηγητή της Κτηνιατρικής Σχολής ΑΠΘ

Την Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017 ο Αναπληρωτής Καθηγητής της Κτηνιατρικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.) κ. Χρήστος Μπρόζος συναντήθηκε με την υποομάδα της XProgTeam που ασχολείται φέτος με το Lego Mindstorms και θα συμμετάσχει στον προσεχή διαγωνισμό FLL 2017-Animal Allies .

Συγκεκριμένα, τους έδειξε μια άκρως ενδιαφέρουσα παρουσίαση που είχε ετοιμάσει σχετικά με τη ζωή της "μητέρας της ανθρωπότητας", όπως ονόμασε την αγελάδα, και απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις και τις απορίες τους. Τους μύησε στα τελευταία τεχνολογικά επιτεύγματα της ρομποτικής και τις εφαρμογές τους στις μονάδες εκτροφής αγελάδων. 

Ευχαριστούμε πολύ κ. Μπρόζο για τον χρόνο σας και για την εξαιρετική επικοινωνία σας με τα παιδιά της ομάδας μας, καθώς και για τη συμβολή σας στην επίλυση του προβλήματος αλληλεπίδρασης ανθρώπου -αγελάδας που η ομάδα μας επέλεξε για το πρότζεκτ της στον διαγωνισμό!!!


Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

Ευχαριστίες χορηγών της ομάδας ρομποτικής και προγραμματισμού XProgTeam

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό, έναν περίπου μήνα πριν από τη συμμετοχή της ομάδας μας για πρώτη φορά στον παγκόσμιο διαγωνισμό FLL 2017 Animal Allies, και δυο περίπου μήνες πριν από τη συμμετοχή μας στο 9ο μαθητικό συνέδριο πληροφορικής να ευχαριστήσουμε τους μικρούς και μεγάλους χορηγούς μας:
  • Τον Δήμο Πυλαίας- Χορτιάτη και τη Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Aποχέτευσης  (Δ.Ε.Υ.Α.) Πυλαίας -Χορτιάτη για τη δωρεά ενός κιτ LEGO EV3 (!!!)
  • την EDUACT για τη δωρεά ενός σετ πίστας & Lego για την κατασκευή των ζώων της πίστας του διαγωνισμού FLL, προκειμένου να εκπληρωθούν οι "αποστολές" 
  • την MLS A.E.  για τη δωρεά 2 κινητών τηλεφώνων και 3 τάμπλετ για τα μαθήματα προγραμματισμού της ομάδας μας
  • τον κ. Οικονομίδη Αγαθάγγελο για την κατασκευή και δωρεά της ξύλινης βάσης της πίστας για τον διαγωνισμό FLL
  • Το Ευγενίδειο Ίδρυμα για τη χορήγηση των υλικών για την κατασκευή ενός υδρορομπότ και των ειδικών αισθητήρων για τη διενέργεια εξειδικευμένων μετρήσεων
  • Τον κ. Παπαδόπουλο Δημήτρη για τη σχεδίαση του πόστερ μας και για την εύρεση χορηγού για την εκτύπωσή του

Σας ευχαριστούμε πολύ! Χωρίς την υποστήριξή σας το έργο μας θα ήταν ακόμη δυσκολότερο! Υποσχόμαστε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε με τα λιγοστά μέσα που διαθέτουμε! Υποσχόμαστε να συνεχίσουμε να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό για τα  παιδιά μας!!!

Οι υπεύθυνοι της ομάδας
Τοκαλατσίδης Σωτήρης   &  Κοεμτζοπούλου Βικτώρια

APP INVENTOR

Τα μέλη της ομάδας XProgTeam που δούλευαν υπό την καθοδήγηση των μαθητών Ταξιάρχη Παρπαλίτη  & Χρήστου Χατζή ολοκλήρωσαν την εφαρμογή HYDRO για κινητά που σχετίζεται με την κατασκευή και τις μετρήσεις του υδρορομπότ της ομάδας!!!

Συγχαρητήρια παιδιά!!! 
Ευχόμαστε οι επόμενες δουλειές σας να συμπεριλαμβάνονται μεταξύ των πλέον δημοφιλών εφαρμογών του Play Store!!!!

Misions assigned!!!

Διάθεση έχουμε,

Πίστα έχουμε,

EV3 έχουμε,

Ομάδα έχουμε,

(Χρόνο πολύ για τον διαγωνισμό δεν έχουμε....)

Αποστολές που περιμένουν να εκτελεστούν έχουμε, 

 έτσι τις αναθέσαμε σε μέλη της ομάδας, προκειμένου να σκεφτούν τον τρόπο της επιτυχούς και σύντομης εκτέλεσής τους!!!

Τώρα μετά το "missions assigned", μένει να πούμε και "missions accomplished"!!!


Coding activities για το EV3

Στο


μπορείτε να κατεβάσετε διάφορα προγράμματα για το EV3 με τα οποία να πειραματιστείτε!!!!

Καλές διαδρομές!!!

Το υδρορομπότ απέκτησε τηλεχειριστήριο!

 Τα μέλη της ομάδας XProgTeam, που ασχολούνται με την κατασκευή του υδρορομπότ, μαθητές που μας εντυπωσιάζουν σε κάθε μας συνάντηση με τις τεχνικές τους γνώσεις και την επιδεξιότητά τους στη χρήση εργαλείων,  προχώρησαν στην ολοκλήρωση της συνδεσμολογίας και της λειτουργικής συναρμολόγησης του τηλεχειριστηρίου του υδρορομπότ μας. 

Οι έλικες γυρίζουν τόσο γρήγορα που.... κατά δήλωση των μαθητών "μπορεί να δουλέψει κι ως drone"!!!!!

Εκκρεμεί η παραλαβή από το Ευγενίδειο Ίδρυμα και η τοποθέτηση των ειδικών αισθητήρων, ώστε να το βυθίσουμε στη λίμνη Κορώνεια και στις πηγές του Χορτιάτη για τη διενέργεια μετρήσεων!!!





Ήρθε και η πίστα για τον FLL 2017 Animal allies



Ήρθε και η πίστα μας, ευγενική προσφορά του κ. Αγαθάγγελου Οικονομίδη, η οποία θα φιλοξενήσει όλα τα ζωάκια για τις αποστολές του FLL Animal Allies 2017!!!
Ευχαριστούμε πολύ για τη δωρεά!!!





Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

H Ιωάννα Κ.G. και η Ελένη Μ. βρήκαν ένα πολύ ωραίο tutorial  στην εξής σελίδα:

Επισκεφτείτε το .... αξίζει.... το υλοποιήσαμε σήμερα 9-2-2017 στη συνάντησή μας!

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017

Καλή και τυχερή χρονιά!!!


Νέα αρχή για το 2017 κάναμε σήμερα Τετάρτη 4/1/2017 με την ομάδα της ρομποτικής. 

Ως είθισται, στην πρώτη μας συνάντηση κόψαμε και βασιλόπιτα για παρόντες και απόντες!!!  Το ρομποτάκι μας βοήθησε σε αυτό!!! Ελπίζουμε να μας βοηθήσει και στην εκπλήρωση των αποστολών!!!

Ο τυχερός της ομάδας ήταν ο Άγγελος Γ.!!! Πάντα τυχερός, Άγγελε!!!! Υγεία και ευημερία σε όλους!!!

Οδηγός Χρήσης Lego Mindstorms

Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2016

Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2017 σε όλους!!!


Μην ξεχνάτε το ραντεβού μας για την Τετάρτη 4/1/2017 στις 11:00 το πρωί!!!

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Τα παιδιά.... μας εκπλήσσουν

Πολλές φορές εμείς, ως εκπαιδευτικοί αλλά και ως γονείς, διαμαρτυρόμαστε και λέμε ότι τα παιδιά δεν αξιοποιούν σωστά το χρόνο τους και δεν ασχολούνται με κάτι χρήσιμο…  
Τα παιδιά στην Ομάδα Προγραμματισμού και Ρομποτικής του Χορτιάτη αποδεικνύουν συνεχώς το αντίθετο.
Οι γνώσεις τους όλο και διευρύνονται και μεταφέρονται με έναν παιχνιδιάρικο τρόπο από τον ένα μαθητή στον άλλο.

Ευχαριστούμε θερμά τους υποστηρικτές μας τον Δήμο Πυλαίας Χορτιάτη, την MLS, την Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης (Δ.Ε.Υ.Α.) Πυλαίας – Χορτιάτη και την EduAct.

Χωρίς αυτούς τους υποστηρικτές θα ήταν δύσκολη η εύρεση πόρων.


Πάρτε μια γεύση από την εργασία των παιδιών σας ….
















Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

Η ομάδα ...πετάει!!!

Με ιδιαίτερα ικανοποιητικό ρυθμό  προχωρούν οι δράσεις της XPROG team, οι οποίες μάλιστα εκτείνονται σε τρεις τομείς:

1. στη συναρμολόγηση του υδρορομπότ. Είμαστε πλέον έτοιμοι για να φτιάξουμε το τηλεχειριστήριο, αφού ολοκληρώσαμε τη συναρμολόγηση του σκελετού του.

2. στο στήσιμο της πίστας για το FLL Greece  (First LEGO League) που λάβαμε μετά από την ευγενική υποστήριξη της EDUACT. Τα πρώτα αντικείμενα της πίστας έχουν ήδη συναρμολογηθεί.

3.σε προγραμματισμό σχετικής με τις δράσεις μας εφαρμογής για κινητά.... 

                                      Stay tuned!!!










Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016

Το υδρο-ρομπότ πλησιάζει προς την τελική του μορφή!!!

Σε κάθε συνάντηση της ομάδας το ρομπότ πλησιάζει όλο και πιο κοντά στην τελική του μορφή. Φυσικά τα στάδια που απομένουν μέχρι την ολοκλήρωσή του δεν είναι και λίγα. 

Ωστόσο, με ιδιαίτερο ζήλο οι μαθητές που συμμετέχουν στην xprogteam εργάζονται πυρετωδώς προκειμένου  να το συναρμολογήσουν, εκπλήσσοντας τους πάντες με την επιδεξιότητά τους στο χειρισμό εργαλείων, την ευρηματικότητα και τη συνέπειά τους στην τήρηση οδηγιών και χρονοδιαγραμμάτων!!! 
18-11-2016


Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

Η ομάδα Προγραμματισμού και Ρομποτικής μαθητών του Χορτιάτη ξεκινά τις συναντήσεις τις για το σχολικό έτος 2016-17


Το Δεκέμβριο του 2015 δημιουργήθηκε στο 3ο Γυμνάσιο Χορτιάτη  η «Ομάδα Προγραμματισμού και Ρομποτικής των μαθητών του Χορτιάτη». Υπεύθυνοι για τη λειτουργία της ομάδας ήταν και παραμένουν οι καθηγητές Πληροφορικής του 3ου Γ/Σ Χορτιάτη, κ.κ.  Βικτώρια Κοεμτζοπούλου και Τοκαλατσίδης Σωτήρης. 

Η ομάδα ήταν ανοιχτή σε όλους τους μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Χορτιάτη. Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2015-16 τα μέλη της ομάδας προγραμματισμού παρακολούθησαν μαθήματα από ομάδα προγραμματιστών της GDG (Google Developers Group ) of Thessaloniki. Επιπλέον, οι μαθητές υλοποίησαν απλές εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα και tablets, παρουσίασαν το έργο τους στο 8ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής και συμμετείχαν -ως προσκεκλημένοι της Google-, στο παγκόσμιο συνέδριο πληροφορικής DROIDCON.

Το σχολικό έτος 2016-17 ξεκινά με τους καλύτερους οιωνούς για την Ομάδα Προγραμματισμού και Ρομποτικής. Συγκεκριμένα, η εταιρεία MLS Πληροφορική ΑΕ, την οποία και ευχαριστούμε θερμά,   δώρισε στην ομάδα μας 3 τάμπλετ και 2 κινητά για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εφαρμογών μας. Οι μαθητές του Γυμνασίου και Λυκείου Χορτιάτη και οι υπεύθυνοι καθηγητές της ομάδας έχουν ήδη οργανώσει το πλαίσιο δράσης για τη φετινή χρονιά, με κύριο άξονα την κατασκευή εκ του μηδενός και με απλά υλικά ενός υδρο-ρομπότ και του τηλεχειριστηρίου του και στη συνέχεια τη βύθισή του στη λίμνη της Κορώνειας για την πραγματοποίηση μετρήσεων. Παράλληλα για το τρέχον σχολικό έτος η ομάδα θα ασχοληθεί με την σχεδίαση και υλοποίηση μιας εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα που θα σχετίζεται με τις δράσεις της ομάδας XProgTeam και με το υδρορομπότ ειδικότερα. Τέλος, φιλόδοξο σχέδιο αποτελεί η απόκτηση ενός ρομπότ EV3 και η συμμετοχή στον διαγωνισμό FLL 2017- Animal Allies.

Στη σημερινή Ελλάδα της κρίσης τέτοιες δράσεις που ξεκινούν από τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς θυμίζουν ότι η κινητήριος δύναμη πίσω από τα επιτεύγματα των Ελλήνων στο διηνεκές του χρόνου, η πηγή της έμπνευσης και το καταφύγιο στις δύσκολες εποχές ήταν ανέκαθεν το φιλότιμο και η όρεξη για δημιουργία.


Τι έγραψε ο τύπος της Θεσσαλονίκης για την παρουσία της ομάδας Προγραμματισμού και Ρομποτικής μαθητών του Χορτιάτη


Παρακάτω θα διαβάσετε μερικά ενδιαφέροντα άρθρα σχετικά με παρουσία της ομάδας μας στο 8ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής, τον Απρίλιο του 2016

http://www.olatanea.gr/i-thessaloniki-egine-hi-tech/

http://www.parathyro.com/?p=46169

http://www.seleo.gr/thessalonikh/209560-mathitikes-kainotomies-made-in-thessaloniki#.V9f-gPmLTIU

Σάββατο 9 Ιουλίου 2016

Συμμετοχή της ομάδας Προγραμματισμού και Ρομποτικής στο Παγκόσμιο Συνέδριο Πληροφορικής Droidcon ( 7 με 9 Ιουλίου) στο NOESIS 

Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

H ομάδα μας στο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής!

Την Τετάρτη 20 Απριλίου 2016 ομάδα μαθητών εκπροσώπησαν την ομάδα μας στο 8ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας που φιλοξενήθηκε στο ΝΟΗΣΙΣ.
Ειδικότερα ο μαθητής της Γ΄τάξης Χατζής Χρήστος παρουσίασε φέτος -για τρίτη συνεχή χρονιά στην κεντρική σκηνή- τις εργασίες του με θέμα "Δημιουργία ενός NAS" και "Δημιουργία ενός media player" και ο μαθητής της Γ΄τάξης Κιοκπάσογλου Χάρης παρουσίασε στην κεντρική σκηνή την εργασία του με θέμα τη "Δημιουργία ενός file locker". Επιπλέον, τα μέλη της ομάδας ρομποτικής, μετά από πρόσκληση της Σχολικής Συμβούλου Πληροφορικής κ. Τζελέπη Σοφίας και του ιδρυτή της Google Developers Group of Thessaloniki κ. Παναγιώτη Τζίνη, παρουσίασαν σε workshop που απευθυνόταν σε καθηγητές πληροφορικής τις δράσεις της ομάδας ρομποτικής σχετικά με την κατασκευή των γυαλιών της google, αλλά και τη σχεδίαση και υλοποίηση 3D εφαρμογής για αυτά.

Συγχαρητήρια στους μαθητές για τη δημιουργική και γόνιμη ενασχόλησή τους με την πληροφορική!

Συγχαρητήρια στους μαθητές μας που δεν αρκούνται στα υποχρεωτικά, αλλά αναζητούν το "κάτι παραπάνω".

Ευχαριστίες επίσης και στο Δήμο Πυλαίας Χορτιάτη για τη διάθεση του λεωφορείου για τη μεταφορά των μαθητών, στους διοργανωτές του Συνεδρίου και φυσικά στον κ. Παναγιώτη Τζίνη για την ευκαιρία που έδωσε στους μαθητές μας!!!

Οι καθηγητές πληροφορικής και υπεύθυνοι του τμήματος ρομποτικής



Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

PRO-GRAMMERS

Application Idea:

Να προσπαθείς να πετύχεις έναν στόχο βλέποντάς τον και να τον κυνηγάς.

Πως θα είναι :

Όταν το παιχνίδι ξεκινά να τον βάζει σε ένα menu που θα μπορεί να επιλέξει ‘’εκπαίδευση’’ ή ‘’κυνήγι’’. Στην εκπαίδευση θα τον βάζει σε ένα περιβάλλον εξωτερικού σκοπευτηρίου στο οποίο ,ανάλογα το lvl, θα πρέπει ένα αντικείμενο  σε θέση σχετική με το lvl. Στο κυνήγι θα τον βάζει σε ένα περιβάλλον ( πεδιάδα , βουνό ή δάσος ) στο οποίο θα πρέπει σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα να πετύχει τον αριθμό στόχων ( ζώα ) που του δόθηκε ( απαραίτητο για να περάσει το lvl ) και αν του περισσεύει χρόνος να μπορεί να τον χρησιμοποιεί σαν bonus time για να πάρει περισσότερους πόντους . Αν όμως δεν προλάβει στο χρονικό διάστημα που του δόθηκε να πετύχει όλους τους απαιτούμενους στόχους το ζώο να τον βλέπει και να φεύγει , ( ο παίχτης δεν θα μπορεί να το χτυπήσει μετά από αυτό ) .Αν ο παίχτης αστοχήσει το ζώο θα το ακούει ( ανάλογα το lvl οι φορές που έχει ) και  να τρέχει προς τον παίχτη να τον ρίχνει κάτω, μετα θα χάνει . Όσα bonus μαζέψει από τον περισσευούμενο χρόνο να μπορεί να τα χρησιμοποιεί για να αναβαθμίσει τα όπλα του ή να αγοράσει καινούρια . Επίσης ο χρήστης θα έχει την δυνατότητα να αγοράσει ( με αληθινά χρήματα ) χρήματα του παιχνιδιού και χρυσό ( που δεν θα μπορεί να κερδίσει μέσα από το παιχνίδι ) . Ο κάθε στόχος θα έχει μια συγκεκριμένη μπάρα ζωής ( Ανάλογα το lvl ) .  



Και μια προσπάθεια αποτύπωσης της εφαρμογής πρώτα στο χαρτί και στη συνέχεια στο DRIVE





GAME SHAKERS

Application Idea:
 


3D Maze Runner

Instructions : The player is allowed to move via the Gyroscope that the phone has and he is able to move left and right just by turning his head left or right depending on where he wants to go. The stage has a limited area to move as the monster persuades you. Your goal is to always be away from the monster. The only way to do this is by running. When the player hits on a wall he loses two points of speed. As the time passes, the game pace is quickened and the adrenaline raises. The Goal is to collect all the coins that the map has. When the player holds down the magnet provided with the Cardboard the character can see the distance that he has between him and the monster that chases him.


Stages : Each difficulty level depends on the points of speed you have. Points of speed are depend on the number of coins you have. Every 10 coins you achieve a speed point which increases your speed points by 1. The max speed that the player can have is 5 points of speed and when the character reaches 0 the game ends. The game will include 3 maps of a wide environment.

Rules : The game will have a pause function and when you want to resume you will be given 3 seconds of hold. Also, when you restart the game there will not be a save where you can resume your progress.




Και μια προσπάθεια αποτύπωσης της εφαρμογής πρώτα στο χαρτί και στη συνέχεια στο DRIVE