logo

logo

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

PRO-GRAMMERS

Application Idea:

Να προσπαθείς να πετύχεις έναν στόχο βλέποντάς τον και να τον κυνηγάς.

Πως θα είναι :

Όταν το παιχνίδι ξεκινά να τον βάζει σε ένα menu που θα μπορεί να επιλέξει ‘’εκπαίδευση’’ ή ‘’κυνήγι’’. Στην εκπαίδευση θα τον βάζει σε ένα περιβάλλον εξωτερικού σκοπευτηρίου στο οποίο ,ανάλογα το lvl, θα πρέπει ένα αντικείμενο  σε θέση σχετική με το lvl. Στο κυνήγι θα τον βάζει σε ένα περιβάλλον ( πεδιάδα , βουνό ή δάσος ) στο οποίο θα πρέπει σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα να πετύχει τον αριθμό στόχων ( ζώα ) που του δόθηκε ( απαραίτητο για να περάσει το lvl ) και αν του περισσεύει χρόνος να μπορεί να τον χρησιμοποιεί σαν bonus time για να πάρει περισσότερους πόντους . Αν όμως δεν προλάβει στο χρονικό διάστημα που του δόθηκε να πετύχει όλους τους απαιτούμενους στόχους το ζώο να τον βλέπει και να φεύγει , ( ο παίχτης δεν θα μπορεί να το χτυπήσει μετά από αυτό ) .Αν ο παίχτης αστοχήσει το ζώο θα το ακούει ( ανάλογα το lvl οι φορές που έχει ) και  να τρέχει προς τον παίχτη να τον ρίχνει κάτω, μετα θα χάνει . Όσα bonus μαζέψει από τον περισσευούμενο χρόνο να μπορεί να τα χρησιμοποιεί για να αναβαθμίσει τα όπλα του ή να αγοράσει καινούρια . Επίσης ο χρήστης θα έχει την δυνατότητα να αγοράσει ( με αληθινά χρήματα ) χρήματα του παιχνιδιού και χρυσό ( που δεν θα μπορεί να κερδίσει μέσα από το παιχνίδι ) . Ο κάθε στόχος θα έχει μια συγκεκριμένη μπάρα ζωής ( Ανάλογα το lvl ) .  



Και μια προσπάθεια αποτύπωσης της εφαρμογής πρώτα στο χαρτί και στη συνέχεια στο DRIVE





GAME SHAKERS

Application Idea:
 


3D Maze Runner

Instructions : The player is allowed to move via the Gyroscope that the phone has and he is able to move left and right just by turning his head left or right depending on where he wants to go. The stage has a limited area to move as the monster persuades you. Your goal is to always be away from the monster. The only way to do this is by running. When the player hits on a wall he loses two points of speed. As the time passes, the game pace is quickened and the adrenaline raises. The Goal is to collect all the coins that the map has. When the player holds down the magnet provided with the Cardboard the character can see the distance that he has between him and the monster that chases him.


Stages : Each difficulty level depends on the points of speed you have. Points of speed are depend on the number of coins you have. Every 10 coins you achieve a speed point which increases your speed points by 1. The max speed that the player can have is 5 points of speed and when the character reaches 0 the game ends. The game will include 3 maps of a wide environment.

Rules : The game will have a pause function and when you want to resume you will be given 3 seconds of hold. Also, when you restart the game there will not be a save where you can resume your progress.




Και μια προσπάθεια αποτύπωσης της εφαρμογής πρώτα στο χαρτί και στη συνέχεια στο DRIVE



ALPHA TEAM

Application Idea:

Object Hunting                                                                                            

Our idea is about searching and  finding different objects in different places. The app will be divided into levels.In every level the difficulty will be increased. The player will have to find  hidden objects, with the help of cardboard, by moving their head. Each level will be completed after the player finds all the hidden objects required in a certain time. When the player approaches the object, the cardboard will start vibrating.



Και μια προσπάθεια αποτύπωσης της εφαρμογής πρώτα στο χαρτί και στη συνέχεια στο DRIVE



Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

Μεγαλώσαμε και χωριστήκαμε...

Ενισχυθήκαμε  με μαθητές από το Λύκειο Χορτιάτη.
Δημιουργήσαμε τρεις ομάδες εργασίας.
Η κάθε ομάδα :

  • θα δημιουργήσει την δικιά της εφαρμογή στο περιβάλλον App Inventor. 
  • στη συνέχεια θα χρησιμοποιήσει Unity για μετατροπή της σε τρισδιάστατη εφαρμογή. 
  • θα κατασκευάσει ειδικά γυαλιά για 3D παρατήρηση της εφαρμογής.
Η ομάδα PRO-GRAMMERS






Η ομάδα ALPHA
 

Η ομάδα GAME SHAKERS




Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

Συνεργασία με την Google !!

 Στο πλαίσιο συνεργασίας της Ομάδας Προγραμματισμού και Ρομποτικής μαθητών του Χορτιάτη (XProg Team) με την επίσημη ομάδα των προγραμματιστών της Google (Google Developers Group) διοργανώνουμε πρόγραμμα επιμόρφωσης των μελών της ομάδας που θα περιλαμβάνει έξι συναντήσεις (25/2, 3/3, 10/3, 17/3, 24/3, 31/3) με την παρακάτω θεματική:

·         Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας Google και Google Apps

·         Δημιουργία εφαρμογής στο περιβάλλον App Inventor και Unity

·         Κατασκευή ειδικών γυαλιών για 3D παρατήρηση της εφαρμογής

Η επιμόρφωση θα γίνεται από στην ομάδα GDG, υπό την εποπτία του Παναγιώτη Τζίνη μέλος της Google Developers Group, κάθε Πέμπτη από τις 14:05 μέχρι τις 16:05 στον χώρο του Εργαστηρίου Πληροφορικής του 3ου  Γυμνασίου.

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016

Σκέψεις για την πορεία της ομάδας...




Στις πρώτες μας συναντήσεις βρεθήκαμε, γνωριστήκαμε και συζητήσαμε για την πορεία της ομάδας  και τους στόχους που τέθηκαν αρχικά.
Αλλάξαμε την ημέρα συνάντησης και την ορίσαμε για κάθε Πέμπτη. Σκεφτήκαμε να έρθουμε σε επαφή με την επίσημη ομάδα προγραμματιστών της Google και να προγραμματίσουμε σεμινάρια επιμόρφωσης.
  

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Η πρώτη συνάντηση ...

Στο 3ο Γυμνάσιο Χορτιάτη δημιουργήθηκε η Ομάδα Προγραμματισμού και Ρομποτικής των μαθητών του Χορτιάτη. Θα εμβαθύνει σε κατασκευές Ρομποτικής χρησιμοποιώντας πλατφόρμες Lego Mindstorms και Arduino. Μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων θα παρακολουθήσει μαθήματα προγραμματισμού από ομάδα προγραμματιστών της Google. Θα έρθουν σε επαφή με το περιβάλλον Android των κινητών και Tablet και θα προγραμματίσουν απλές εφαρμογές.
Η ομάδα είναι ανοιχτή σε όλους τους μαθητές του Χορτιάτη.

 


Ραντεβού κάθε Τετάρτη από τις 14:00 μέχρι 15:00 στο 3ο Γυμνάσιο Χορτιάτη (2310348039)